Monday, March 23, 2009

tagged by---chee hui

Directions: Once you've been tagged, you've to write a blog or a note on Facebook with 16 random things, facts, habits or goals about you. At the end, choose 10 people to tag, listing their names & why you choose them. Don't forget to leave them a comment ("you're it") and to read your blog. You can't tag the person that tagged you. Since you can't tag me, let me know when you've posted your blog/note, so I can see your weirdness. (:



1.其实我也不懂要写什么,
我觉得很无奈,被chee hui tagged...他说一定要tagged我!!
2.我爱我的家人,朋友,姐妹
3.我很享受我现在的生活
4.我喜欢拿着guitar乱乱弹,很疯狂的爱上它
5.我不喜欢做功课,可是我喜欢校园生活
6.我对乒乓的热诚已经慢慢的淡了
7.我喜欢在无聊时听着歌,随着歌哼唱
8.我喜欢创作歌手的歌,像五月天,方大同,
王力宏等等
9.我欣赏大智每一个人
10.我喜欢创作,想要做更多好作品
11.讨厌被人侮辱
12.讨厌被人讨厌
13.喜欢与姐妹分享心情
14.我喜欢大声笑
15.我喜欢看他的笑容
16.我爱我自己,我为我梦想努力




我不想tagged别人,因为很麻烦
哈哈哈哈哈哈哈

No comments: