Monday, November 9, 2009

梦。一个

我昨天发梦到
我升班
在梦中
我太兴奋了。
由此可见
我真的太压力了~.~
希望现实生活中
也可以和梦一样
兴奋。
加油~

6 comments:

Anonymous said...

WISH UR DREAM BECOME TRUE.
^^

samlcs said...

Why dun believe yourself?
Trust yourself.
Good luck

Anonymous said...

Dream come true~
+ oil~
^^v

Grace Lim said...

別給自己醬大壓力叻~~
不好啦~~
現在最重要是SPM先...
放心啦~~
你一定會升班的~~!!^_^
Good Luck~~!Buddy~!

小乌龟 said...

我在佛前虔诚的为你祈祷,
心里默念着:

"阿梁梦想成真!”

所以你哦,放松的考SPM吧~

samlcs said...

exam is coming,
please study hard.
Good luck